Nattbloggning!

1kommentarer


Hej mina vänner!
Var ju ett tag sen jag skrev och det har väl faktiskt inte hänt så mycket sedan dess heller.
Förutom att det var en massa tjafs på jobbet igen och jag kände verkligen att jag inte kunde stanna kvar där, jag var väldigt nära på att säga upp mig men kom att tänka på att det var dags för lön.. Och jag kunde ju inte vara helt säker på att jag får min lön för månaden om jag säger upp mig innan jag har pengarna i handen, så är det att leva i ett land utan lagar.
Jag får väl se vad som händer efter imorgon då jag förhoppningsvis har fått min lön.

Jag har solat lite mer också, bränt mig lite mer också!
Men ändå tycker jag att jag är brun, fast alla fortsätter att kalla mig vit. Inte precis så roligt..
Ska införskaffa mig "Deep tanning lotion" och se hur det funkar, men det verkar lite skumt ändå att det finns en lotion som gör att man blir snabbare brun, är det verkligen bra för huden?

Idag var det packat med folk på jobbet och det var ju bra, tiden går fortare då.
J var ledig och var hemma och sov, fast han hade lovat att han skulle hälsa på.
Jag är inte ledig förren söndag, känns jobbigt men jag får väl bara ta och hålla ut tills dess. På söndag kommer jag även lägga ut en massa bilder på lägenheten så ni får se.
Jag älskar min nya lägenhet, speciellt nu när vi fått bort alla äckliga myror som var här, bara med hjälp av en spray:)

Nu ska jag lägga mig och sussa brevid min älskling!

1 kommentarer

Linda

02 Jul 2009 13:44

ska bli jättekul att se din lägenhet! :)



usch vad jobbigt att det är så osäkert med lagar och regler..



men jag tror visst du är brun, jämfört med mig skulle du nog vara jättesolbränd, men i det landet kanske du inte är det?



Ha det bra nu så ska jag njuta av den underbara solen här hemma (trots att jag är förkyld)

Kommentera

Publiceras ej