Kvällen

1kommentarer

Hej!
Sorry för en taskig uppdatering, men jag har haft fullt upp hela dagen och kvällen.

Jag var helt slut, hade inga krafter alls ikväll så jag somnade på soffan och vaknade upp några timmar senare, genomsvettig eftersom det är så jävla varmt hela tiden.
Sedan ville J att vi skulle ut och åka någon stans, så vi hamnade hos några kompisar och där satt vi och drack lite öl.
Och för ca en timme sen kom vi hem och J slocknade direkt och här sitter jag och funderar på om jag kanske också ska ta och sova?



Och så här ser jag ut just nu. Visst är jag brun?

1 kommentarer

moonzanna

18 Jul 2009 10:40

hej !



tänkte bara tipsa om att du och dina läsare nu kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges enda armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Gå bara in och bestäm ditt pris, Lycka till!!



Kram Sanna

Kommentera

Publiceras ej