Jobbig natt

0kommentarer


Hej allihopa, sovit gott?

Det har inte jag!  Låg och vred mig i sängen nästan hela natten och funderat på jobb och så vidare, månaden börjar ju ta slut och ingen utav oss har jobb. Shiiit.
Så jag ringde och tackade ja till det där jobbet jag blev erbjuden, egentligen ett tråkigt skit jobb som jag lovade mig själv att aldrig arbeta med igen. Nej, jag jobbar hellre i en bar eller något sånt roligt.
Men vad gör man inte för pengarna?
Dessutom får jag mindre fritid också, men va fan det är bara några månader.. SÅ jag ska väl kunna stå ut med det?

Usch, jag mår inte bra alltså, så mycket jag måste tänka på, så mycket jag måste göra.

Varför kan jag inte få ett ROLIGT jobb som man verkligen ser fram emot?
Varför kan man inte bara vara hemma och få bra betalt på samma gång?!?!

Kommentera

Publiceras ej