Jag är mobbad på mitt nya jobb!

2kommentarer


Hejsan!

Första delen av jobbet är avklarat, har redan hunnit jobba 4 timmar.
Är ledig nu tills klockan 6 då jag ska jobba 4 timmar igen.
OCH JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ AV SMÄRTA I FÖTTERNA!
Det är nog på grund av mina nya skor, dessutom får jag aldrig någon chans att sätta mig ned och vila, inte ens i fem minuter..

Jag gillar inte det här jobbet rikigt, ingen har visat mig runt, ingen har sagt vad "man gör" utan det ska liksom bara vara självklart för mig vad som ska göras vilken tid och vart allt finns....
Ingen har ens visat mig personalrummet.. Bra va?

Idag skickade restaurang chefen mig till en tjej som ska fixa mitt kontrakt och så vidare, när jag kom tillbaka till restaurangen så var alla borta. Så då fick jag sitta själv i restaurangen i 30? minuter.
Dessutom jobbade jag ju frukost och hade ingen tid att käka hemma innan, så jag var hungrig men när frukosten var över var jag så upptagen med att plocka från borden.
Så ALLA andra hann ta frukost UTAN ATT SÄGA TILL MIG...
Mobbad, eller vad?

2 kommentarer

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

23 Jul 2009 15:51

jobbigt att du har ont i fötterna!

Linda

23 Jul 2009 21:53

Usch vad jobbigt.

Visst, det är ju helt underbart att kunna anställa folk och så kan de genast stället. men tyvär funkar det ju inte så, man behöver få en liten genomgång.och hur lång tid hade dem fått offra för det? en timme?

De andra i personalen ger ju ignet bra intryck till nya för fem öre..



Får hoppas det blir bättre om ett tag då..

Kommentera

Publiceras ej