Intresserad av ett videoinlägg?

1kommentarer

Jag sitter här och nästan smälter bort!
Det är så otroligt jävla varmt! Jag ville gå ned till poolen idag, ville sola så jag får lite mer färg och självklart bada också.
J åkte iväg och bad mig att vänta tills han kommer hem så han också kunde gå ned till poolen och snäll som jag är så sa jag att okej, jag ska vänta på dig. Och det är typ två timmar sen. Jag börjar ångra mig nu.

Jag har lite tråkigt när jag väntar så jag lekte lite med web cameran, tänkte att jag kanske skulle videoblogga?
Jag försökte, gick inte så himla bra, kanske beror det på att jag sitter här alldels blöt (av svett alltså), helt ofräscht och utan smink ser jag ut som en kille i vissa vinklar. Haha.
Så enda anledningen till att börja videoblogga är i fall någon utav er skulle vara intresserad av det?




1 kommentarer

Sara

12 Jul 2009 14:21

Lägg in en videoblogg:)

Kommentera

Publiceras ej