Hola!

1kommentarer

Bara en arbetsdag till, sen är jag LEDIG! I en dag....

Idag gick det bra att jobba, 100 pers har ju lämnat hotellet och troligtvis så ska det vara så i två veckor tills det blir smockat igen. Men skönt!

Mina fötter mår också mycket bättre nu, inget smärtstillande idag!
Dessutom har jag idag köpt en jättefin skjorta att jobba i, nästan för fin för jobbet. 22 euro på Dembenhams, så nog banne mig ska den vara fin då också!

Det är en person på jobbet som jag stör mig på så inni helv.....
Det en assistent till restaurang chefen, så han har hög position och han verkar så jävla fisförnäm! Dessutom kan han inte snacka bra engelska, utan han har bara lärt sit TURIST ENGELSKA! Fan, han fattar aldrig vad jag säger... Och tvärtom, jag måste typ prata bebis engelska med honom så han ska förstå.
Dessutom säger han alltid SHE, spelar ingen roll om det är en sak eller mig eller något annat det handlar om. Allt är she...
How she working tomorrow? Where did she work before? Why did she leave? Where is she?
Ja, ni fattar.... Irriterande!

1 kommentarer

Linda

28 Jul 2009 23:40

Men det är lite roligare att jobba i fina kläder.

Jag vet den säcken som skulle föreställe t-shirt jag fick förra året när jag började i äldreomsorgen, och i år när jag fick förlängt så krävde jag två nya i min egen storlek. Inte så kul att känna att man går runt i pyjamas.



Bara för att man har hög postion är man inte bättre än andra, han har ju verkligen ingen anledning att bete sig sådär. Hihi, she? Han verkar språkkunnig som få :P



Kommentera

Publiceras ej