Hemkommen.

3kommentarer


Halloj!

Kom hem för ca en timme sen från Adonis baths waterfalls, det var underabart fint där. Kommer att lägga upp en masa bilder ikväll så ni får se.
Vattnet var sviningt kallt, men solen stekte så det var bara att hoppa i och bada, tror även att jag fick en lite solbränna också så det är nice.

Vad händer just nu?
Vi har två personer som ligger och "sover" eller något i vårat sovrum, haha, jag vill nog inte veta vad dom gör men tysta är dom i alla fall så får hoppas på att dom sover. haha.
En annan man står och lagar mat i vårat kök, min J kom precis hem ifrån affären och jag sitter här och bloggar.


Vad gör du denna lördag?


(Bilden är tagen från google.se)

3 kommentarer

ELIN

11 Jul 2009 17:22

ÅH DÄR VAR VI OCKSÅ I JUNI! SHIT VILKEN JOBBIG VÄG ATT ÅKA PÅ UT DIT... MEN DET VAR DET VÄRT!



htt://missdoe.bilddagboken.se



http://missdoe.blogg.se

jessica

11 Jul 2009 17:52

ha en bra lärdagskväll du med :D

Sabine - Ab imo pectore

11 Jul 2009 20:08

jag sitter å väntar på middag ^

Kommentera

Publiceras ej