.

2kommentarer


Hello folks!

Vill bara säga att förlåt för att jag låter bloggen komma lite i glömska... igen..

Men det blir så när jag jobbar, de två senaste dagarna har jag ju jobbat slitt och ska göra det imorgon också. Och det känns som att det finns så mycket mer att göra när jag kommer hem över dagen i 5 timmar än att sitta vid datorn.
Till exempel, bada i poolen, spendera en massa tid med J, och sova!

Ska i alla fall försöka bli bättre och hitta min motivation till bloggen igen, den har varit väldigt dålig nu i några veckor..

Sov gott mina vänner.
Nu ska jag lägga mig och hoppas att mina fötter MIRAKULÖST läker tills imorgonbitti..

2 kommentarer

Anonym

25 Jul 2009 12:36

hejsan. skulle du kunna rösta på mig http://peaces.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalister.html#comment ? :)

www.hhilals.blogg.se

anne

25 Jul 2009 15:30

vilket fint kommentarsfält du har, haha. lite udda komplimang kanske men ^^

Kommentera

Publiceras ej