Busy, busy, busy...

0kommentarer

Sorry for that!
Ännu en dag med dålig uppdatering, usch och fy på mig.
Tänkte i alla fall dela med mig utav min dag, denna gång i punktform.

* Vi gick ned till poolen och lekte. Haha.
* Vi gick hem och duschade sen ville J sova, jag diskade.
* J vaknade, jag gick och vilade, J började med maten.
* Jag klev upp, åkte till jobbet där jag fick erbjudande, tackade JA.
* Började känna mig nervös och ångest inför min första dag som förresten är på tisdag!
* Vi for iväg och hämtade en vän till J, åkte runt och letade jobb, åkte hem hit, drack Cola och åt chips.
* Skjutsade hem vännen.
*Jag kollade på en sjuk film.
* J sover.
* Och nu sitter jag här.



Lägger upp denna bild, för jag tror jag är häftig här.
Eller inte.
Dock ser jag smal och blond ut, så det gillas.
(Förresten, mitt hår har blivit as- tunnt efter blonderingar, hjäälp? Finns det något man kan äta för att håret ska bli tjockt igen?? Eller finns det något att göra överhuvudtaget? Äter redan vitamin och har special schampoo för håret.)

Kommentera

Publiceras ej