Vad händer i veckan.

1kommentarer

Detta händer för mig i veckan:

Måndag:
Städa, städa, städa! Rummet ska typ vara tomt när jag åker här ifrån!

Tisdag:
Samma planer som måndag, det tar tid att städa ur garderoberna!

Onsdag:
Funderar att gå på stan, måste inhandla lite saker på Bolaget!
Någon som vill följa med på stan?
Funderar även på att hälsa på en vän..;)


Torsdag:
Kalas! De som vill får komma och käka tårta. Men ring först!

Fredag:
Jag blir GAMMAL! 21 år! Usch, nu går det bara nedåt.
Middag på någon restaurang och fest efteråt!


Lördag:
Den här dagen tar jag det bara lungt, kommer nog att spendera den med mina söta småbröder!

Söndag:
Klockan 12.55 går planet från Gideå flygplats, måste väl vara där ca en timme innan.
Så det är bara att åka direkt när jag har vaknat!
Sedan går planet från Arlanda 17,30 till Prag.
Får (FÖRHOPPNINGSVIS) 1½ timme på mig att byta plan där, sen vid nio går planet till Cypern.
Klockan 2.15 är det beräknat att jag ska ha landat i Larnaca.
(Hoppas det inte är några förseningar, med tanke på att nästa plan till Cypern inte går förren den 29de januari!)


Vad händer i veckan för din del?

1 kommentarer

Sara

20 Jan 2009 18:49

Jag hade följt med om jag hade haft tid. Är i sklan hela onsdagen. :(

Kommentera

Publiceras ej