En liten uppdatering

0kommentarer

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen när jag nu befinner mig i sverige..
Men ja, vad kan jag säga? Jag har varit upptagen för det mesta och vill verkligen umgås med familjen och så nu när jag är här. Vem vet när jag får träffa dom igen?

Dessutom måste jag städa ut hela rummet, fundera vad jag ska behålla och vad jag ska packa ned för senare bruk.
Eftersom när jag åker tillbaka till Cypern senare i Januari ska min bror få överta rummet..
Det känns ju som att det är MITT rum, men jag kan ju lungt säga att jag aldrig mer kommer att flytta tillbaka till det här huset, utan det blir väl bara besök och sånt i så fall.;)

Alltså 3 veckor är det kvar av min Sverige vistelse! Tiden har flygit fram, men det gör den ju i och för sig alltid.
Har fortfarande massa saker jag måste hinna med att göra..

Sen när jag kommer tillbaka till Cypern kan det inte blir annat än underbart! Igår fick jag veta att min lilla hund nu äntligen har kommit till världen! Det ska bli så himla mysigt och kul!
Folk tror att jag inte kan/hinner med att ha hund, men att skaffa hund har varit en dröm som jag haft länge, så INGEN ska få förstöra min dröm. Jag SKA ha en hund, även om jag nu måste ha med den på jobbet!
Och den är ju såååååå söt!
(jag kan lägga upp en bild på den till helgen)

Kommentera

Publiceras ej