Cezch Airlines- Världens sämsta flygbolag?!

0kommentarer

Inte nog med att det blev så mycket strul på vägen till Sverige, som faktiskt kostade mig EN DAG i Sverige (vad som hände finns längre ned i bloggen)
Cezch Airlines
har nu slagit till igen!!!
I går fick jag ett mail att resan från Prag till Larnaca måndag den 26 januari har blivit inställd!
Vilket resulterar i att jag måste åka en dag tidigare och landa på Cypern på natten mot den 26:de!
Nu blev det väldigt mycket problem, jag som hade planerat resan ned med buss som skulle gå på ca 400kr nu istället måste jag ta ett flyg ned och kasta bort en tusenlapp på detta. Jag är faktiskt inte rik!

Inte nog med att jag förlorade en dag i Sverige på vägen hit, nu förlorar jag ännu en!
Tack så jävla mycket!
Jag ber om ursäkt för mina svordomar, men jag tycker faktiskt inte att det är rätt..

Dom har liksom stulit två dagar av mitt liv! Vem ger dom rättigheter till detta??

ALDRIG MER CEZCH AIRLINES!

Kommentera

Publiceras ej