Utmanad!

3kommentarer

Jag har blivit utmanad av Ramona.
Hon skrev inte att jag blivit utmanad på bloggen, utan berättade det på msn. Aja, i alla fall här kommr det!

Utmaning

Regler

Det är svårare än du tror! Kopiera detta till dina anteckningar. Utmana dina vänner och radera mina svar. Alla svar ska börja med bostaven i ditt namn! Det ska vara riktiga ord, inga påhittade och inget ljug. Om personen som utmanade har likadan förstabokstav som dig så får du inte använda samma svar. Du får inte heller skriva samma svar två gånger eller använda ditt namn som svar. Lycka till!

1. Vad heter du? Rebecca

2. Ett ord på fyra bokstäver: Rida

3. Flicknamn: Ramona

4. Pojknamn: Richard

5. Yrke: Riksdags ledarmot

6. Färg: Rosa
7. Klädesplagg: Rafsett
8. Mat: Räkor
9. Sak i badrummet: Rakhyvel
10. Plats/stad: Rom
11. En orsak att vara sen: Retard
12. Något man skriker: Rovdjur!
13. Film: Ratatouille
14. Något man dricker: Rosévin
15. Band: Rolling Stones
16. Djur: Ren
17. Gatunamn: Renvägen.
18. Bil: Rallybil
19. Sång: Rudolf med röda mulen.
20. Aktivitet med fler än en deltagare: Riksdagen

Jag utmanar ALLA mina söta läsare!

3 kommentarer

stockholmsjenna

28 Feb 2009 10:16

väldigt fin blogg du har :)

Frida

01 Mar 2009 11:15

Namn:Frida

Ett ord på fyra bokstäver:Fint

Flicknamn:Fanny

Pojknamn:Fredrik

Yrke:Flygvärdinna

Färg:Vet ej

Mat:Fallafel

Sak i badrummet:Vet ej

Plats/Stad:Flärke(Bor där)

gouldengirl

01 Mar 2009 21:33

haha.coolt!!

Kommentera

Publiceras ej