LCHF

1kommentarer

Igår inhandlades det en våg här i huset.
Jag var lite rädd att kliva på den, för jag har fuskat lite under den här veckan. Eller ja, jag har faktiskt fuskat rätt mycket!
Det är faktiskt inte så lätt att följa LCHF alldeles själv, det var mycket lättare när jag var hos mamma, eftesom hon också började. Då hade man någon att gämföra med och fråga: Hur mycket har du gått ned hittills?

Men sen får jag tänka på att jag gör det här för min skull och inte för någon annans, att jag försöker tappa några kilon för att må bättre i mig själv.
Jag tycker verkligen det är jätteroligt när jag får kommentarer, "Du ser mycket smalare ut nu" och jag längtar tills jag börjar på gymmet igen, så jag får träna pilates och dom väger mig. Jag kan inte vänta med att se min coach min när hon ser att jag har gått ned i vikt. FAKTISKT UTAN TRÄNING!

Just ja, på tal om vågen. Jag ställde mig på den imorse, och till min förvåning hade jag gått ned ännu ett kilo!! Jippie!
-5 kilo på tre veckor, jag tycker det är bra. Och jag är faktiskt stolt över mig själv! Det får jag vara!
Nu vill jag bara gå ned mer och mer och mer!
Mitt mål är när jag gått ned ännu tio kilo, som inte kan vara så långt bort, 6 veckor om det fortsätter som det har gjort hittills. Då ska jag göra världens vackraste finaste tatuering! Så det så..



Vill du veta mer om LCHF besök Dr Dahlqvists blogg!

1 kommentarer

s

01 Feb 2009 15:42

GRATTIS! = D bra jobbat

Kommentera

Publiceras ej