En lista!

4kommentarer

Hittade en lista.  I like!
Så nu får ni som läser min blogg chans att lära känna mig bättre!


ALLMÄNT...
Namn: Becca
Piercingar: Nej, tagit ut alla. Men inom en snar framtid ska jag ta nya:)
Tatueringar: Nej, inte än. Ska ta i augusti om jag gått ned till min målvikt.
Längd: ca 160 cm.
Skostorlek: beror på skorna, mellan 36-38.
Hårfärg: Fejk blond.
Är du kär i någon: Jajjemen
Önskar du att du bodde någon annanstans: Just idag är jag väl nöjd där jag bor, men vill flytta runt i hela världen tills jag bosätter mig.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Jo, det tycker dom väl. Har i alla fall aldrig fått höra att jag är oattraktiv.
Vilket shampoo använder du: Speciellt för blont hår.
Vilken parfym använder du: DKNY- Be delicious och Escada- Sunset heat.
Vad är du rädd för: Att dö och att de jag bryr mig om ska dö.
Gillar du att tvätta: Nej det gör jag inte, fast hellre att jag tvättar mina kläder än någon annan gör det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jo, det kan väl vara kul.


SENASTE...

Film du hyrde: Ingen aning, var över 2 år sedan jag hyrde någon film.
Film du köpte: Pay it forward. En utav dom bästa filmerna jag sett!
Låten du lyssnade på: Pink - Sober
Låten du hade på hjärnan: Sober
Låten du laddade ner: Sober
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Ghost wisperer (det enda program att kolla på den här tv, förutom Satc då)
Personen du tänkte på: Sara, en utav mina bästa vänner. Tänkte även på hennes barn. Såg bilder på dom på min mobil.


FAVORIT...

Mat: Sushi! Fast gillar det mesta Asiatiskt.
Låt: Bob Dylan- Don't think twice.
Sak att göra: Shoppa!
Sport: Usch, gillar inte sport!
Dryck: Coca Cola, körbärs juice och vanilj kaffe på burk.
Kläder: Leggings och tunikor.
Film: Sex and the city the movie och Pay it forward.
Bil: Ford focus


ANTAL...

Gånger du varit kär: typ 4-5 gånger på riktigt. Fast när jag var 13-15 år var jag ju kär lite nu och då, men det räknas inte.
Gånger ditt hjärta brustit: Att bryta upp gör alltid så hjärtat brister. Men om jag ska ge en siffra så blir det väl 3 gånger då mitt hjärta verkligen ha brustit.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1gång tror jag, men jag vill inte vara någon hjärtekrossare.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång+ en bild på mig!
Ärr du har på kroppen: Guud.. typ en miljon?! En dag ska jag operera bort dom!


SENASTE...

Bok du läste: Svensk-Engelsk lexikon.
Personen du fick mail av: En tjej som ville intervjua mig till ett skolarbete.
Personen du fick brev av: Hmm, tror det var från mamma förra året.
Personen du fick sms av: Sötingen Ramona.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Aldrig?! Men om vi räknar bort att min bror inte var där så var det på julafton 08.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Kollat runt på bloggar och har själv bloggat.
Var det kul: Ja, det är faktiskt jätteroligt.
Hur tidigt stiger du upp: Klockan 1 på eftermiddagen, om jag inte ska göra något viktigt.
Gillar du att slåss: Det är roligt att bus-slåss.
Vad ska du göra ikväll: Äta mat, blogga, kolla på film och sova?

Är du seriös: Ibland är jag seriös, ibland inte.
Vad är du allergisk mot: Gräspollen, pälsdjur, fettig snacks (chips och sånt) och färgämnen ibland?!
Var har du ont: För det mesta i magen.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Nej, men jag kan hjula.
Favorit serie: SEX AND THE CITY


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt i mat, socker i godis:P
Gillar du ketchup: Jodå.
Är du glad nu: Varken glad eller sur. Likgiltlig.
Var du glad igår: Varken glad eller sur.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Typ disco låtar eller rock.
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: En fin stad.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga. Så svaret är ja!
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Inget av dom.
Ett land jag helst vill besöka: Så många, tex Usa, Australien, Nya Zeeland, Thailand, Indien.
Ska bli skoj: Att ta en över en månads semester i september och åka runt i Indien och sen vara brudtärna i Sverige.
Ska inte bli skoj: Att jobba arslet av sig för att spara till September.
Sparar till: Min resa i September.
Väntar på: SEPTEMBER!
Pålägg som gäller: Försöker att inte äta mackor, men ja, ägg tar jag väl på iså fall.
Dagens dryck: Vatten?

4 kommentarer

yasmine the one and only

27 Feb 2009 15:33

allt bra? krams

yasmine the one and only

27 Feb 2009 16:21

ne mår inge bra e sjuk snyft blir sängen nu krams

»» Michaela / Bloggdesigner ««

27 Feb 2009 16:29

hoppas att du får en trevlig fredag :)

SweGizmo

19 Aug 2010 23:13

Grymt bra Blogg! :D

Kommentera

Publiceras ej