Jag har blivit utmanad!

0kommentarer

Jag blev utmanad av Sandra och utmaningen går ut på att berätta 8 fakta om mig själv..


Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

1. Jag älskar Sex and the city.

2.  Jag älskar att shoppa och kommer aldrig hem tomhänt från stan!

3. Förut gillade jag att festa, men med åren har jag blivit lite tråkigare och festar kanske bara några gånger om året.

4. Jag gillar att bli bortskämd.

5. Förut var jag jättemörk rädd och kunde inte sova om jag inte hade tvn och lampan på. Nu måste det vara mörkt och tyst för att jag ska kunna sova.

6. Jag hatar verkligen folk som tror att dom är något bättre än en själv.

7. Jag är språkintresserad och kan prata engelska, lite grekiska och lite Bengali.

8. Jag startade bloggen för jag skulle till Cypern, så att nära och kära kunde följa mig i min vardag.

Jag utmanar: 
Ala som känner sig manade.

Kommentera

Publiceras ej