"hönan Alyssa"

0kommentarer

Jag försökte fixa en video på lilla Alyssa, så att ni kunde få höra hur hon lät som, enligt mig låter hon som en höna. Haha, det rätt skoj.
Hon har varit rätt lugn faktiskt, hon låg och sov i korgen från 12 till halv tre och lät mig sova, och under den tiden har hon inte kissat eller bajsat inne! Då blev jag glad. Vi ju ut på gården en sväng då så kissade hon. Duktig vovve!
Sedan myste vi lite grann, sen gav jag henne mat, men hon äter inte?! Jag vet inte vad det är för fel!
Jag gjorde lite lunch åt mig själv, omelett med skinka, testade att ge henne små små skinkbitar och det gillade hon, så alltså är hon bara kräsen i maten? Fast en sak som jag såg är att hon inte tuggar, utan liksom suger på skinkan, så jag var tvungen att stoppa in den långt in i hennes mun...

Nu ligger hon i korgen igen och är hur lugn och fin, kanske var det för att hon inte sov i natt som hon är så trött idag?
Förresten, hon kan kommandot "vacker tass" hur ballt är inte det? Fast vi måste nog öva lite mer på det..

Kommentera

Publiceras ej