Dålig kväll

2kommentarer

My hair looks shit and Alyssa is gone!

Fan, den här kvällen slutade inte roligt den.
Vi var tvugna att lämna tillbaka vår lilla sötnos på grund av min förjävliga allergi. Fy fan vad jag hatar att ha allergi.
Men det var väl bäst att lämna tillbaka henne så fort som möjligt, så hon inte hann fästa sig vid oss för mycket, dessutom börjar jag ju att jobba i Mars.
Men ändå så saknar jag henne som bara den.....

Färgade även håret hos den där kvinnan som tog emot henne, vet inte vad hon heter *pinsamt*. Hon är frisör så hon hjälpte mig mer än gärna, det visade sig att min färg som jag köpt inte räckte. Utväxten blev färgad och framme vid ansiktet.
Så mitt hår är nu, blondt, orange och mörkbrunt! Snygg komo, eller NOT!
Men ska dit på måndag med ännu mer färg, så förhoppningsvis ser jag väl någolunda bra ut i början av nästa vecka.




Gulliga Alyssa :'(

2 kommentarer

CARRO - ThinkPink ♥

19 Feb 2009 22:53

Grattis! Du är en av de nominerade till Veckans Blogg! :)

s

20 Feb 2009 19:10

tråkigt att höra :(

Kommentera

Publiceras ej