Aaaj min mage!

3kommentarer

Min mage krånglar igen. Och det gör så fruktansvärt ont i mellanåt!
Dessutom måste jag springa på toaletten flera gånger, kanske inte så fräsht att berätta men så är det i alla fall!

Söker medlidande hos J, men han bara sover och kunde inte bry sig mindre.
-Jag sa ju att du inte skulle äta det där! Jag sa ju det, är det enda han svara, för att sedan vända sig bort och somna om!

Sedan jag föddes har jag haft problem till och från med min mage, ibland har jag fått sånna krämpor att jag inte kunnat stå upp, utan lagt mig ned i fosterställning på golvet och gråtit.
När jag var liten kunde jag vaknat mitt i natten och haft så ont att jag gråtandes gick och väckte mamma.
När man har ont är det skönt att ha mamma i närheten. Mamma bryr sig alltid!

Men varför jag har ont i magen idag, det vet jag, jag har ätit något magen inte vill ha! Och därför ger den igen!
Imorgon ska jag bättra mig!
Men just nu vill jag bara ha medlidande.

3 kommentarer

IchO

26 Feb 2009 23:18

Tack vare er läsare fick jag H&M och nelly.com som sponsor..



Detta firar jag med att lotta ut 500 kronor till 5 personer i presentkort!



Kika in du med, det kanske är just ditt namn jag väljer!



www.IchO.webblogg.se



ida

27 Feb 2009 01:02

fin blogg!

Mamma

27 Feb 2009 09:43

Utsätt inte magen med ngt starkt på ett tag, skippa mango grejen.Tänk om det blir kroniskt!

Kommentera

Publiceras ej