My last day..

0kommentarer


Igår jobbade jag min sista dag på Crown. Det kändes faktiskt otroligt bra och skönt, men det känns mindre bra att varken jag eller J kommer ha en fast inkomst de närmaste månaderna..

I alla fall, efter jobbet så drog jag och två arbetskamrater, plus enas pojkvän och min J till Millennium, ni vet baren jag jobbade på förut..
Där satt vi från klockan 10,30 till ca halv två på natten och drack lite drinkar:)
Det var riktigt mysigt faktiskt, men stackars J mår inte så bra idag.. Men va fan, jag tycker inte synd om honom.. Eller.. jag gjorde inte det, fast nu när jag förstår att han verkligen inte mår bra och går runt med täckjacka inomhus så börjar jag tycka lite synd om honom.

Idag har jag mycket att göra, har redan hunnit tvätta två maskiner med tvätt och ska precis slänga in en tredje maskin.
Sedan ska jag ta tag i packandet, men måste också pallra mig iväg till affären och köpa lite grejer.

Vad gör du denna lördags kväll?

Kommentera

Publiceras ej