Det börjar närma sig nu...

1kommentarer


Idag är det min näst sista dag på jobbet.. Eller ja, när jag börjar igen så jobbar jag typ bara 2½ timme. SÅ man kan säga att jag bara har 10 timmars jobb kvar här.
Visst kommer jag att sakna jobbet lite och vissa utav arbetskamraterna.. Det är ju alltid så när man skiljer sig från något.. Men tänker mest på det bra sakerna, fast det mest har varit dåliga saker. Aja, nog om detta..

Vill bara säga att jag är grymt taggad att åka tillbaka till mörka kalla Sverige.
Har nästan fixat allt nu, så nu är det bara att packa väskan:P Fast det börjar jag nog med imorron eller så:P

Pratade med brorsan tidigare, och det blir att vi stannar i Stockholm fram till fredag morgon, på onsdag ska vi vara barnvakt till lilla Eliott. Det blir roligt, men J får byta bajsblöjorna!:P

Har redan bokat och betalat bussbiljetten, så kl 8,30 åker vi från Stockholm och kommer fram till Övik 16.35 på fredags eftermiddagen!:D
Lust att ses nästa helg??:P
Vi ses snart mina bejbisar!!!!<3

1 kommentarer

Sara

10 Dec 2009 19:41

JAG VILL SES! :D

Kommentera

Publiceras ej