Dan före dan före dopparedan..

0kommentarer


Idag var jag och J en sväng till Domsjö.
Snacka om hal väg, inte direkt van.. Men har ju inte kört på vinterväglag på två år så...

Vi åkte iväg och träffade Sara en stund, och hälsade på hennes små busfrön till barn Melvin och Casper, dom var vild kan jag lova. Casper torkade snor på mig, haha.
Vi var där en liten stund, sedan drog kosan vidare mot Linn och hennes fästman Mikael.
Där var det helt underbart, har saknat henne så mycket så det var roligt att träffas igen, dessutom att J och Micke kom så bra överrens gjorde det hela mycket bättre. Så nu ser jag fram emot en rolig och mysig nyårsafton med dom..

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så vill jag även igen påpeka att Linn och Sara är dom bästa vänner man någonsin kan tänka sig och jag är så glad att jag har dom i mitt liv och att dom alltid kommer att finnas där, no matter what..

Kommentera

Publiceras ej