2009- lista

1kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej, inget mer speciellt än förra året.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga nyårslöften... tror jag..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men gravida:)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag otroligt tacksam för.
5. Vilka länder besökte du? Cypern, norra Cypern.... och Sverige. haha
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kanske..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2juni då jag gjorde min första tattoo och min brorson föddes dagen efter.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågade stå upp för mig själv, säga vad jag tycker och tänker.
9. Största misstaget? Ångrar ingenting jag gjort.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Faktiskt inte, har inte varit sjuk på hela året. Inte ens förskyldning!
11. Bästa köpet? Hmm.. inget speciellt..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och räkningar...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När min familj kom och hälsade på hos mig.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I do you like a truck, hatar den sången fan. Och Bom bom med blackeyed peas, den är bäst.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Inte så stor skillnad från förra året.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit mer av värmen och provat nya saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit idiotiska dumma cyprioter skrika på mig utan anledning.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och min J.
19. Blev du kär i år? Fortfarande kär i min J.
20. Favoritprogram på TV? Kollade knappt på tv.
21. Bästa boken du läste i år? Läser inte böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nja, önskar mig knappt något numera.
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma som ovan-
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Samlade mina vänner och gick ut på krogen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag fick umgås med mina vänner lite mer.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha. Arbetskläder? (jobbade ju som sagt 6dagar i veckan.) annars så var det väl shorts och linnen.
29. Vad fick dig att må bra? Värmen och solen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Varför vara "sugen" på något man aldrig kommer att få?
31. Vem saknade du? Alla mina vänner och min familj.
32. De bästa nya människorna du träffade? Katie, ja eller Kadri som hon egentligen heter. Hon var bäst helt enkelt. Synd bara att vi hade en sån kort tid tillsammans. Men riktig vänskap finns alltid kvar.

1 kommentarer

sabina

31 Dec 2009 16:10

GOTT NYTT ÅR :)

Kommentera

Publiceras ej