Mycket snack om bröst i detta inlägg..

0kommentarer

Ojdå. 4 dagar sen jag skrev sist!
Det var ju ett tag, men inget intressant har hänt och jag har varken haft lust eller ork för att blogga..

Idag är jag ledig, fast dagen är ju som sagt snart över. Tråkigt men sant.
Imorse skulle vi kliva upp tidigt för min J ville till doktorn, men det blev inte förren vid 11 tiden vi kom iväg och då skulle han på "arbetsintervju" så det fanns ingen tid att besöka doktorn.

Sedan åkte vi runt och shoppade lite, jag försökte hitta en ny bikini eftersom mina bikinis är heelt utslitna typ, kloret i poolen förstör plaggen. Men det var inte det lättaste kan jag lova, hittade en rätt så snygg överdel men ena storleken var för stor och en storlek mindre var för litet. Så inte blev det någon bikini idag, får försöka igen imorgon.. Men säsongen är ju snart över ju... Hoppas bara att jag hinner..

Hittade i alla fall två ursökna basic bh-ar på Debenhams, en rosa och en vit för bara € 34.
Bra pris!
När man har som jag, stor byst men smal runt om så är det rent ut sagt ett helvete att hitta bh-ar som passar och dessutom är billiga!
Oftast köper jag dem i en butik som finns i Örnsköldsvik, men dom kostar oftast 5-600 kronor styck.
Jag har letat i ett år efter bhar här på Cypern, men aldrig tänkt på att leta där. Men klart att det fanns, Debenhams är ju en engelsk kedja och britterna har ju ungefär samma kroppsbyggnad som oss svenskar (dom som inte är gingatiska fläskberg dvs.)

Jag frågade snällt en i personalen om det gick bra att prova bh'n.
Självklart svarade hon och började lossa isär dom, ser storleken och utbrast: F?!?!
Yes? svarade jag.
Och hon bara stirrade på mina bröst, minst i en minut.. haha.

Vadå, har man stora bröst så har man ju lärt sig hur man ska göra för att "dölja" och få dom att se mindre ut och tvärtom..

Aja, nog snack om bröst nu.



Fina och billiga!

Kommentera

Publiceras ej