En liten uppdate...

8kommentarer


Hej, var ett tag sen jag skrev här. Ber om ursäkt för det men jag har verkligen inte haft någon som helst lust att blogga.. konstigt va?

Imorgon är jag ledig och jag ska möta upp Louise, och Katie på stranden och vi funderar på att köra lite watersports!:D Kommer nog bli grymt kul, funderar på bananen kanske. haha. Någon som testat någon vattensport, när ni varit utomlands?

Nu ligger J och sover, jag funderar också på att snart gå och lägga mig faktiskt, så jag är pigg inför imorgon:)
Haha, en rolig sak som i natt/ imorse.. Jag låg vänd i sömnen mot J och drömde något, jag drömde att jag klöste någon. Plötsligt hör jag ett Ajooo! Och vaknar av att J rycker till. Hahah. Jag hade klöst honom på bröstet när jag sov.
Haha, jag bad om ursäkt men kunde inte sluta skratta.. haha..
Jag kan tänka mig själv hur det måste vara att vakna upp av att det smärtar till någonstans.. haha
Vad kan jag säga? Det är farligt att sova med mig..

8 kommentarer

- H*

04 Aug 2009 01:05

- haha ;P

utbytesstudent i Kalifornien

04 Aug 2009 01:07

du borde fixa till din design lite :) lite rörigt att läsa :)

N A T H A L I E - [ FOTO &VARDAG ]

04 Aug 2009 10:41

SV: Jag har rätt bra koll på alla gratissidor, höhö. Men tack ändå ;)

utbytesstudent i Kalifornien

04 Aug 2009 11:28

sv: lägga in en fin header kanske :) och kanske texten :) hoppas du nt tog det negativt :)

Leonard

04 Aug 2009 11:46

Tack :) Ahh tyvärr, men idag är det riktigt fint, ska ut strax! :) Hos er är det solsken antar jag?(:

sara

04 Aug 2009 14:24

gud vilken fin blogg:D

Linda

04 Aug 2009 15:00

haha, stackarn. Du får göra om mig och bygga en mur med kuddar emellan ;)



Det låter kul med lite vattensporter, men jag är nog för feg :S

Linn

04 Aug 2009 18:52

Oj det var modigt av dig! Hade aldrig vågat göra något sånt helt själv ;O haha

Hur länge har du bott där nu? Ångrar du någon gång att du flyttade dit?

Kommentera

Publiceras ej