Jag får allvarligt rysningar...

3kommentarer

... När jag läser något sånt här:





I min HEMSTAD!
Lilla pluttiga lugna (d)övik, där ingenting händer...
Då plöstligt händer det att ett BARN får för sig att börja dricka alkohol, men vad dom inte vet är att det är blandat med GHB!
Så en 11-åring håller på att dö!
En 11-åring som dricker GHB!!

Tankarna går ju direkt till mina småbröder, liksom dom är i samma ålder. Tänk om dom skulle ha fått för sig att göra något sånt där?
Jag vet ju att det inte inträffar, med tanke på att dom är dom sötaste och lugnaste killarna i världen.

Men ändå, usch så hemskt.
Visst, en 11årig kanske tycker själv han är stora tuffa killen. Jag tyckte jag nog var så stor när jag var 11 jag med.
Men hålla, 11 år är en fis i rymden. Är ingen ålder alls inte fan ska man hålla på med sånt där då?!

Jag tycker synd om honom, det gör jag verkligen, men jag tror nog jag tycker mer synd om hans föräldrar, som trodde att deras lilla son var och lekte med några kompisar osv.
Men det visade sig att deras son låg döende pga GBH.

Droger och alkohol kryper ned i åldrarna, kanske föräldrar bör börja oroa sig för sina barn när barnen börjar komma upp vid åtta års åldern.
Kanske när min genartions barnbarn fyllt 5 redan har upplevt sin första fylla?



3 kommentarer

Sara

02 Sep 2009 09:26

Helt sjukt va?

Leonard

04 Sep 2009 18:30

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

micke

07 Sep 2009 21:28

ja usch!! :S inte roligt hemskt... fattar inte dom som kan sälja sådant...

titta gärna in i min blogg =) =) = )

Kommentera

Publiceras ej