Fy fan vad förbannad jag är!

1kommentarer


Ni vet min förra chef??
Finns att läsa i arkivet om någon vill veta vilken jävla jubel idiot han är...

Vi lämnade baren och efter det har inte J haft något jobb, ÄGAREN (riktiga ägaren) till baren och även en restaurang brevid baren LOVADE J att han skulle få jobba i restaurangen. Från och med idag..
I fredags lovade han honom, idag ringde J honom och frågade; Är det säkert att det är ok att jag jobbar där?
Jaaaa,
men självklart! svarade ägaren, vi ses klockan 4!

Klockan fyra kommer jag och J där och vem sitter där inne och väntar på oss då?
JO! Jävla idiotiska fule fan äckliga iq-befriade cypriotiska förra CHEFEN!

Wtf, are u doing here?! säger han...
och börjar skälla och skrika och "förnedra" och behandla J som skit.
NEhej du, du ska inte jobba här... blabla bla = bara rent skit som kommer ut ur käften på honom...

Just nu bråkar J med honom i telefonen..

Guuuud!
Fy faaaaaan, sånna människor skulle inte blivit född!


Våran förra chef begick STORA brott mot oss! Jag har inte ens berättat det här i bloggen, men vi har hur mycket som helst att ANMÄLA honom för!
J funderar på att göra det, helt rätt tycker jag! Det enda är bara att det kostar pengar med advokat osv. Pengar som vi inte har...

1 kommentarer

Leonard

10 Aug 2009 22:18

Hej! Nu är jag tillbaka i Sverige, efter en jätterolig semester i Tyskland och Italien! Läs gärna mitt senaste inlägg! :)



Ha det så bra!

Leonard

Kommentera

Publiceras ej