Aloha!

2kommentarer


Mitt hår är mycket finare idag.. haha..

Jobbade "splitt" idag, alltså två pass.. Det är betydligt mycket skönare än att jobba 8 timmar på raken.
Jobbet går bra och jag är fortfarande bäst, jag är faktiskt så bra att dom kan tänka sig ge J jobb där med.. Fast han kanske har hittat ett annat...

I morse när jag kom till jobbet var jag som en zombie, helt allvarligt jag halvsov medans jag jobbade. Men min chef är så himla skön att han bara skrattade åt mig. Han är faktiskt hur bra som helst, dessutom kan han snacka lite svenska.
Jag blev chockad här om dagen då han säger det nästan helt rent, Hur mår du? och han skulle berätta för resten för personalen att han kan lite svenska så sa han, Hur mår ni, allihopa?  haha

Annars så jobbar jag som en tok, även fast jag inte jobbar mer än 8 timmar så känns det som att jag nästan bor på jobbet. Men det sköna med att jobba är att dagarna flyger fram och jag inte ens vet vilken veckodag det är.
Det är skönt, helt allvarligt, man lever i nuet och alla dagar ser lika dana ut.

2 kommentarer

Linda

08 Aug 2009 00:27

Ja, det är rätt skönt med rutin på dagarna. Det där me delad tur ör nog lite olika. Jag har inget emot att börja tidigt, för då har jag ju hela eftrmiddagen och kvällen ledig, eller att börja sent, då har jag sovmorgon och resten av dagen.. jobbar jag delad så känner jag mig aldrig riktigt ledig.

men det är klart det är olika vad som passar vem :)

Hehe, cool chef!

Sara

08 Aug 2009 20:48

Skönt att du nu har hittat ett bra jobb med bra chef. :)

Kommentera

Publiceras ej