Åh, vad jag längtar!! Vad roligt vi ska ha!

0kommentarer


Om PRECIS en månad alltså den 19 september så kommer min syster och hennes pojkvän hit.
Dom kommer att vara här i två hela veckor, oj så skoj!

Då är det ca 8 månader jag träffade dom sist..
Sedan kommer även min mamma hit och hälsar på, samma dag dom åker så kommer hon!
Åh, så härligt!

Det känns sjukt att det gått så länge sen jag träffade min familj, jag saknar dom verkligen, dom har ställt upp i vårt och trorrt och dom betyder alla så mycket för mig.
Saken är den att vänner kommer och går, men familjen har man alltid kvar. Därför är jag "nära vän" med alla mina syskon, jag kan prata med dom om allt (nästan i alla fall.) Och det är mer värt än allt i världen.

Aja, nu ska jag inte bli allt för "familje kär" här i bloggen.
Men min familj är helt enkelt BÄST... SÅ det SÅ!

Kommentera

Publiceras ej