Tjäna pengar på bloggen+ få fler besökare.

0kommentarer


Det är flera som undrat, men jag har tyvärr inte tid att svara på kommentarerna. Jag ber om ursäkt för det, men jag tänkte förklara lite snabbt.
Först måste du registrera dig på ett affilate network, jag använder mig utav Double.net och Tradedoubler.com sedan är det bara att vänta på att godkännas och sedan kan du välja och vraka bland alla annonser dom har!
Men det är inte säkert att din blogg blir godkänd för just dom annonserna du vill ha, men det är bara att fortsätta och väja andra!

Sedan är det bara till att lägga upp Banners, eller text länkarna på din blogg.

Jag ska vara helt ärlig och tala om att man tjänar inte speciellt mycket på annonserna, fast det beror ju helt på hur aktiv man är och byter ut dom och hur många unika man har på sin blogg.



Sen hur man får fler besökare till sin blogg kan ju vara lite svårt ibland, men det gäller att vara aktiv och kommentera mycket i andras bloggar. Dessutom gäller det ju att skriva intressanta saker och uppdatera mycket.

Vill du ha lite mer hjälp på traven så kan du registrera dig på denna sidan som är helt gratis och hjälper dig klättra upp "lite" på listorna utan att du behöver göra något speciellt.

Kommentera

Publiceras ej