Söndag

0kommentarer


Hej! Tänkte uppdatera lite snabbt innan jag måste göra mig iordning för jobbet.
Har en gryta på spisen, och allvarligt talat så smakar det skit och jag vet inte vad jag ska ha i för kryddor för att den ska smaka bättre. Haha.

Igår hade vi "Elvis" på jobbet och det kom ganska mycket folk, jag hatar att jag måste plocka glas och byta askfat.
Men nu när jag börjar vid fyra så får jag i alla fall två timmar bakom baren, och jag hoppas ännu att barägaren ska få vett i skallen och kicka ut sin värdelösa kusin som barman och jag får stå där i stället.....
Han är alltså helt värdelös och han vägrar kunna göra drinkar!

Idag har vi "Robbie Williams" där, ska bli intressant att se, hoppas att det inte är allt för mycket personer som kommer så man hinner se hans framträdande, fast i och försig så ska han ju vara där hela sommaren två dagar i veckan.

Nej, nu ska jag fortsätta med den äckliga grytan och sen hoppa in i dushen. Vi hörs!
Ha det bra allesammans!

Kommentera

Publiceras ej