Mitt hår är grått!

5kommentarer


MITT HÅR BLEV GRÅTT!!!!
Fy fan.
Som tur var så hade jag inte i färgen så länge i håret, när jag såg att det var något skumt med färgen så sköjde jag ur det så snabbt som möjligt.
Dessutom var det också blekningsmedel i färgen, fast jag frågade på affären om det var blekningsmedel i eller inte. Eftersom dom är så smart och skriver ingenting på Engelska så är det ju inte så lätt att veta..


Men nu ska jag ta och göra mig klar, om drygt en halvtimma ska vi åka..
Men liksom, kul att vara 21 år och gråhårig!

5 kommentarer

Leonard

01 Apr 2009 16:33

Nej vad hemskt :P



Haha blev hungrig av att se på Supersize me- bilderna x)

sv, Tack! Är ju inte ngn proffsfotograf så blir glad över att få höra att bilderna blev bra i alla fall! :) Lägger kanske upp en video sen, har filmat vid sjön vid staden Saló i Italien! :) Ska försöka mig lägga upp på YouTube.



Jo, jag har haft en bra dag, tackar som frågar! :D Är lite förkyld men våren är här och jag är allmänt glad och optimistisk trots ett (krympande) läxberg. :P haha :D

Förlåt att svaret dröjde, hann inte skriva igår, satt och skrev klart en sak för skolan :)



Gjort idag då? :)

♥Beckis♥

01 Apr 2009 18:16

Vilken bluff!!



Det var snyggt när du hade färgat det men atrt dom kan luras så där:C

moa

01 Apr 2009 18:25

Nu har jag dragit igång med en frågestund! Fråga gärna!

Ulla

01 Apr 2009 21:56

Hoppas att du får tillbaka din ursprungsfärg. För det brukar vara den som man passar bäst i.

Hoppas att du har haft en trevlig kväll.

Ronny

02 Apr 2009 01:44

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

Kommentera

Publiceras ej