Lördag

3kommentarer


Tänkte bara blogga lite snabbt nu innan jag åker och jobbar..
Lördag! Idag sägs det vara stressigt på jobbet... Men vi får väl se..
Idag är det en dålig Elvis imitatör som gästerna ÄLSKAR, men dom behöver ju inte lyssna på honom så mycket, vi däremot kommer vara tvungen att lyssna på honom varje måndag, torsdag och lördag sommaren ut, hur ska jag överleva det?!

Just nu känner jag mig helt off, bloggar nästan inte, har nästan ingen kontakt med mina vänner eller familj,  men i och försig har det väl bara gått 4 dagar. Haha.
Sedan är jag trött hela tiden och har ont i hela kroppen, fast jag hade ju inte jobbat på ett bra tag, så det är väl inte så konstigt egentligen.

Vi har en tjej på jobbet, som kommer från Rumänien.... Behöver jag säga något annat? Haha, alltså kan ju tala om att man har märkt hur folk är från olika länder, på gott och ont.
Men av alla länder så måste jag ju säga att det mest normala landet är Sverige.... Människorna alltså...
Första dagen på jobbet hade tjejen på sig höga klackar ca 15 cm, tajta jeans och en leopard "fest" tröja, och ingen bh.. haha. Andra dagen var hon rätt normalt klädd... Igår hade hon en långärmad skjorta som hon hade knäppt upp till tusen, alltså hon hade kanske de två nedersta knapparna knäppta... Förstår ni vad jag menar? Osmakligt!

Men men, det var väl det jag hade att säga nu ska jag byta kläder och käka lite sedan bär det iväg!
Vi hörs när vi hörs!

Trevlig helg!

3 kommentarer

MALIN

04 Apr 2009 17:51

Gud så roligt, det skulle jag också vilja göra när jag gått ut skolan, som ett kul jobb liksom! =)

Är allt bra med dig idag då :)?

Leonard

04 Apr 2009 19:19

Haha ahh ni svenskar ska jämt vara sådär normala! Hahah ;).



Jag såg en gång ett reportage från Mallorca, på ett av disco:na, det var typ en Robbie Williams imitatör/ ballermanmusiker, asså gud vad dåligt det var xD



Glad påsk förresten! Firar ni på Cypern?

Sara

04 Apr 2009 20:14

Hoppas det går bra på jobbet. ;)

Kommentera

Publiceras ej