Lista!

1kommentarer

Fyller på med en liten lista innan det är läggdags! Enjoy!

1. När gick du upp idag?
Vid ett halv två tror jag det var...

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter... helt klart..

3. Senaste filmen du såg på bio?
Det var den 16 december med bror och hans tjej kom jag ihåg. Vad filmen hette mins jag inte, kommer ihåg att det handlade om en man som dött under en narkos, hos tandläkaren? Han var död i någon minut, sedan återupplivades han och han kunde se döda människor... Nån som vet vad filmen heter?

4. Favorit-TV- program?
Dont know really, tittar inte på tv så mycket. Men hemma i Sverige, jag får väl säga Simpsons och Top Model..

5. Vad åt du till frukost?
Typ tre bitar biff och lite bröd från gårdagens gryta...

6. Vad är ditt andranamn?
Alexandra.

7. Din favoritmat?
Sushi! Fast skräpmat är rätt gott det med..;)

8. Vilken mat gillar du inte?
Mycket! Svensk husmans kost gillar jag inte. Sedan är jag inte heller så jätteförtjust i lamm...

9. Favoritchips?
Svenskt: Sour Creme and Onion. Här= Cypern: Salt&vinegar eller Barbecue.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på Cd...

11. Vilken bil kör du?
Dihatsu... Eller hur det nu stavas..

12. Favoritmacka?
Ketchup eller Tatziki!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Egoistiska, falska, dryga människor som tror sig vara bättre än alla andra.

14. Vilka är dina favoritkläder?
På jobbet: Jeans och T-shirt. På fritiden: Shorts och linne.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand.

16. Favoritklädmärke?
Spelar ingen roll. Bara kläderna är snygga!

17. Var vill du dra dig tillbaka?
När jag är gammal och pensionerad skulle jag vilja ha ett strand hus på franska rivieran, ett stort hus i Indien, och en liten stuga i svenska skärgården.

18. Favorittid på dagen?
Om jag har vaknat tidigt så är det vid ett tiden, solen skiner härligt då.

19. Var är du född?
I Örnsköldsvik.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Jag gillar verkligen inte att se på sport på tv, men genom jobbet blir jag tvingad att kolla på fotboll. Usch!

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola men Pepsi är också nice.

22. Fotboll eller ishockey?
Som sagt, blir tvingad att kolla på fotboll. Snart kan jag hela den Engelska ligan utantill, Arsenal, Liverpool, Chelsea...

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Utan tvivel nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr..

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Njaa.. Flyttar om nån dag och om lite mer än en månad blir jag faster! Wieee..

26. Vad ville du bli när du var liten?
Skådespelerka eller sångerska, sen kom jag på att jag varken hade sångröst eller modet.

27. Bästa barndomsminnet?
Har många! Men det mysigaste var när det var vinter och mamma skjutsade mig och min syster på sparken och vi gick in och hälsade på hos Mormor och Morfar och fikade.

28. Varit i Afrika ?
Nej, men jag har träffat många Afrikaner....

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Troligtvis, fast kan inte minnas så bra nu..

30. Varit med om en bilolycka?
Nej, och tack och lov för det.

31. Favoritdag i veckan?
Den dagen i veckan jag är ledig...

32. Favoritrestaurant?
Hmm.. Går inte så ofta på restaurang, men i Övik är väl matcompaniet och här så gillade jag en japansk restaurang som ligger på Kings Road. Mysig inredning och otroligt good sushi.

33. Favoritblommor?
Kan inte så mycket om blommor. Är mera en växt tjej... Gillar Palmer och växten jag fick av mamma, Paraplyaralia tror jag att den heter... Snackar vi blommor så är väl rosor fina.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max i Örnsköldsvik. Gillar också en take away restaurang här i Pafos som gör kebab med bröd..

35. Äger du en cykel?
Ja, men den är dock i Sverige och inte använd på något år.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Inget?

37. Läggdags?
3-4 tiden på natten..

38. Senaste personen du delade en middag med?
Hm.. Måste ha varit Toum och Sakib.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Fläkten som brummar på. Och J som snarkar.

40. Favorit färg?
Rosa och Röd.

41. Hur många tatueringar har du?
Ingen, än... Inom några veckor kommer jag att ha en..:D

1 kommentarer

♥Beckis♥

29 Apr 2009 17:48

Vilken låång lista!!!!

Men jag satt här ändå och betade mig igenom den och det var kul och få veta lite vad du tycker om saker och ting!!!!

Kommentera

Publiceras ej