I'm not perfect but i'm fucking close!

2kommentarer


I'm not perfect, but i'm fucking close!




Allvarligt talat!
Jag är nästan 99% nöjd över mitt utseende, och den återstående 1% tänkter jag göra något åt, sakta men säkert.
Men det är väl tack vare mina söta föräldrar dom fick en sån vacker dotter, is'n it?

Vad jag har fått utsått i mina 21 år... Du är en baby jämfört med mig!

Du är en fet, ful idiot med IQ zero!
Din världsbild är ungefär lika stor som en tändsticks ask (dvs extrem liten!)

Hur moget är det när man är 20 år, sitter och SEX CHATTAR med en kille och säger att du vill se hans "STORA" K**!
Sen ger du ut min privata mail!
Du kanske tänder på det?
Gud vetta faan vad det är för fel på dig, men något allvarligt är det i alla fall.
Tappade din mamma dig i golvet när du var liten?

2 kommentarer

Sara

28 Apr 2009 05:43

Hmm jaså, lät inte så jävla kul att se på direkt!

Hmm, vilken tid då? Menar du idag idag, eller imorgon. Jobbar till kvart över 4, så kan bara sitta efter 7 tiden. :) Ska väcka kidsen nu. :) Puss

Anonym

29 Apr 2009 01:20

Klockrent!!

Kommentera

Publiceras ej