Godnatt

1kommentarer


Nu hade jag tänkt att sova! Fast jag egentligen inte känner mig speciellt trött...
Är nog övertrött, kan jag tänka mig..

Ikväll var vi i hamnen i Kato Pafos och köpte frusen yoghurt, I love it!
Spanade också in ett läckert armband som jag tänkt köpa nästa gång jag åker dit, ska försöka övertala J att ta åka dit i övermorgon. 6 euro kostade själva armbandet, sedan ska jag köpa till berlocker som kostar 1,20 euro. Vilket jag inte tycker är speciellt dyrt faktiskt..
Tidigare idag hittade jag "Carrie" halsband i en shop brevid jobbet, med dock fanns inte mitt namn där så får gå in och kolla där igen någon dag framöver.

När jag gick ut nian fick jag ett super duper fint armband av min mamma, som jag verkligen älskade men jag tappade det när jag en kväll var på tivoli.
Efter alla dessa år har jag försökt att hitta ett lika dant, men har inte lyckats. Hur kan man gilla ett smycke så mycket?

Aja, nog prat om alla smycken....
Jag hatar att ha datorn på när det är mörkt i rummet, massa konstiga flygande insekter ska alltid sätta sig på skärmen då. Så nu stänger jag av!

Godnatt allesammans!

1 kommentarer

Sandra

23 Apr 2009 13:37

Hejsan.

Jag har en tävling i min blogg just nu. Där kan du vinna en illustratin av dig som ett stjärntecken. Tävlingen avslutas ikväll kl 18.00. Kram Sandra

Kommentera

Publiceras ej