April April......

2kommentarer


Hej sötisar!
1a April idag, snacka om tiden går fort!

Håller nu på att bleka min utväxt, så det bränns i skallen kan jag tala om. Men vill man vara fin så får man lida pin, som man brukar säga.
Ska sedan lägga in en toning i en ljusare nyans, hoppas bara inte håret blir fult..

Ca 2,5 timme sen ska vi sedan iväg...
Men vart vi ska berättar jag inte riktigt än...:) Lär väl komma hem runt tolv halv ett tiden, dvs 11- halv tolv svensk tid, så jag berättar nog då vart jag har varit någonstans..
Just nu är jag faktiskt riktigt nervös, men ändå är jag glad och ser fram emot det hela.


Haha, så här snygg är jag när jag bleker utväxten.

2 kommentarer

♥Beckis♥

01 Apr 2009 18:10

Vad snyggt det blev!!!!



Kramiz♥

Sara

01 Apr 2009 20:40

Snyggingen :D

Kommentera

Publiceras ej