Zigga, Zigga.

0kommentarer

Hej mina vänner..

Idag är jag inte direkt på blogg humör, vet inte varför, idétorka kanske?
I alla fall, idag har jag jobbat, var lite smått busy vid tolv till två, men gick bra ändå. Jag är ju bäst?;)

Är i alla fall less på cyprioterna, för dom verkar aldrig kunna bestämma sig om dom ska ge mig ledigt eller inte. Hur svårt kan det vara? Ge mig 6 dagar ledigt utan betalning, så enkelt är det!
Dom förlorar ju inget på det heller.

Nej nu så imorgon ska dom ha ett möte om mig och mitt jobb i juice baren.
Så får väl se vad som händer, om jag får stannar eller om jag får gå = icke ledigt, eller ledigt.
Jag bryr mig faktiskt inte vad som händer, bara om dom kan ta tag och bestämma sig någon gång.

"zigga, zigga" (= sakta,sakta) Är ett motto cyprioterna håller stenhårt på!

Kommentera

Publiceras ej