Kackelackor, vad är dom bra för?

1kommentarer


Igår morse när jag gick på toaletten för att kissa, gissa vad jag möts av då?
Precis brevid toaletten, ligger det en kackelacka hopkurad till en boll (döendes) och sprattlar med sina små ben och spröt. Jag känner en enorm känsla av obehag, men måste ändå titta på den, medans jag kissar och den ligger ca 10 cm ifrån mig. Shit alltså, fy fan.

Är den en sak jag hatar så är det verkligen insekter av alla dess slag, och speciellt kackelackor.
Innan jag kom hit till cypern, hade jag aldrig i hela mitt liv sett en enda kackelacka, även fast jag varit utomlands i turkiet och på mallorca förut. Men icket. Och jag skulle gärna ha fortsatt mitt liv utan att ha sett en kackelacka.

Och igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig, då sitter jag på toaletten igen, då kommer det en kackelacka krypandes, alldeles intill min fot, men jag stampar lite med foten och äcklet kryper och gömmer sig. Sen ska äcklet utmana mig och kryper mot min fot, närmre och närmre men ångrar sig när jag börjar stampa igen. Efter det skyndar jag mig ut... ÄCKLAD och svär på att aldrig mer gå in i badrummet, men vad gör man inte då nästa gång man är nödig?.

Vilken insekt/djur får dig att känna kvällningar?

1 kommentarer

sandra

24 Sep 2008 15:03

dom är äckliga asså!



jag har fet fobi för bin, getingar och spindlar :p

Kommentera

Publiceras ej