Jag är tillbaka.

0kommentarer

Efter lååååååång tid är jag äntligen tillbaka. Någon som saknat mig?

Ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på en och en halv månad?
Jo, såhär är det, kvällen jag kom hem från skumpartyt i augusti hade tjejen jag bodde stängt av modemet och det var då det slutatde fungerade, men jag försökte kväll efter kväll att gå in. Men det gick inte, och jag glömde bort att fråga henne, förren tredje dagen frågade hon mig, vad har hänt med internet?!
Jag vet inte svarade jag, och ja så ringde hon till företaget och försökte få hjälp men det funkade inte, modemet är sönder sa dom.. Så hon lämnade in modemet och berättade aldrig för mig att hon hade fått tillbaka modemet och internet utan höll det i hemlighet i sitt rum (bitch, bitch, bitch) Joo, hon är verkligen bitch.
Varför skulle jag tatt sönder ett modem när jag betalat till henne 32 jävla euro varje månad?

Ja, sen var det väl så många andra saker jag tog sönder med, som tex toaletten, tvättmaskinen, ja you name it. Allt tar jag söndert.
Men hon är inte den första i mitt liv som trodde att jag tog sönder saker, Mammas man tror ju det om mig med.:P
Ser jag ut som en  människa som gillar att ta sönder saker med flit?

I alla fall, det var anledningen till att jag inte kunnat blogga. När jag väl har haft tillgång korta stunder till internet har jag som mest bara kollat mailen osv. Dessutom kände jag mig inte så motiverad till att blogga. Men nu så drar jag igång igen:)

Kommentera

Publiceras ej