Idag regnade det.:D

0kommentarer

Och det var mycket, MYCKET uppskattat.
När det regnade smög det upp ett litet leende på allihopa och alla gick till fönstret och sa, titta!!

Jag gick ut en bit, och hörde jubel och skratt ifrån restaurangerna i resorten. Regnet öste ner, sen efter 20 minuter så slutade. Restaurangen som var utomhus var totalt blöt. Men det spelade ingen roll.

Efter 30 minuter började det regna igen, riktigt nice.
Ge mig mera regn!!


Nu tycker ni säkert allihopa att jag är alldeles knasig, men saken är den att, jag kom hit till Cypern 5de Maj nu är det 21 september och idag. IDAG regnade det för första gången (iofs regnade det lite grann i 2 min i augusti) men idag var det på riktigt.
Och som ni säkert uppfattar som paradis, värme och sol varje dag, efter ett tag blir man faktiskt lite less.

Nästa gång, ge mig en hel dag med regn!

Kommentera

Publiceras ej