Godmorgon

3kommentarer

Har sovit länge idag, men det är väl det lediga dagar är till för?;)
I vanliga fall går jag ju alltid upp vid nio.

Idag är det i alla fall lägenhets kollande som gäller, sedan direkt efter det är det beachen.
Jag är så otroligt jävla vit, och fet = Blekfet. (Haha, mammas uttryck)
Så jag tycker att det måste bli någon ändring, dessutom var det ju kanske en månad sen jag var på stranden och jag som älskar sol och bad.. ja, det är inte lätt för mig.

Känns konstigt att säga, "Nu ska jag till stranden" sådär i slutet av september....;) Tycker inte ni?

3 kommentarer

Åsa

23 Sep 2008 14:51

HEheh joo de låter rätt roligt och knasigt. Men är det inte lite kallt ?

cindy

23 Sep 2008 20:26

Fuskigt ;) vill oxå chilla på beachen.. men vi har ganksa mysigt höstväder här hemma oxå :)

Åsa

23 Sep 2008 22:28

Svar: Hehhe okejj. Är du i sverige eller utomlands ?

Kommentera

Publiceras ej