Vad är en tredjedel av becca?

0kommentarer

Idag som sagt var jag ju på gymet.
Först var jag ju inte motiverat överhuvudtaget, men sen kommer den där as snygga, långa, smala, vältränade coachen fram till mig. Så frågade hon hur det gick osv, hur ofta jag hade varit där nu.
(Ja, det är en hon, men tro inte att jag är lesbisk på något sätt, utan tjejer FÅR tycka att andra tjejer är snygga, eller hur?)
Alltså, hon har den där ultimata drömkroppen. Jag ska se ut som henne när jag är klar! haha

Men i alla fall, som sagt, jag var överhuvudtaget inte motiverad.
När jag kom till gymet första dagen för att göra medlemskap så vägde tränaren mig, vikten var ju inte direkt roligt.
Sedan skulle hon även mäta mitt fett! Aja, pinsamt att ta av tröjan och visa sin äckligt feta mage,och lovehandels som hänger där.. Men det gick ju bra i alla fall... Jag ska ränka ut detta senare svarade hon,..,

Idag när jag började värma upp (=30 min snabb gång på löpbanded) kom hon fram och berättade:
-Nu har jag räkna ut din fettmassa och du har 34% fett.

KUL ATT EN TREDJEDEL AV MIG ÄR FETT!


hjälp?

Kommentera

Publiceras ej