Svar till Anonym

0kommentarer

Jag fick en fråga från en anonym besökare:

Anonym om Jag var den som fick gå.......

Vad skall du gör nu då??


Bra fråga, det ska jag tala om för dig min vän.

Som jag skrev i inlägget före detta, så kommer min lilla mamma och syster och hälsar på mig nästa vecka,
och de stannar här i en vecka. Så den veckan ska jag bara vara med dom.
Sen kanske ta lite extra semester och se mig om.
Sen när jag är riktig motiverad så ska jag försöka finna mig ett annat jobb, min stora dröm är ju att få jobba som bartender.
Det skulle vara grymt kul att få stå och jobba som bartender i tex en hotellbar?

Men det skulle även vara roligt att få chansen att jobba i någon exklusiv klädaffär?!


De flesta skulle nog ha åkt hem till sitt hemland, men inte jag... Visst jag vill åka hem, men jag känner just nu att det är för jobbigt för mig nu. Att åka hem alltså.
Nu när jag tänker på Sverige så ser jag bara ett stort TOMT hål framför mig....
När jag tänker på min stad, ser jag bara falska människor som snackar skit. Visst det finns ju vissa guldkorn där med...
Men den person som höll mig där, som var viktigast finns inte där längre, och finns inte med mig heller...
Så därför finns det ingen anledning för mig att komma tillbaka till Sverige och Örnsköldsvik..

Förlåt om jag blev lite föööööör personlig nu, men det är såhär jag känner just nu.
Och då måste jag skriva det!

Ibland är livet otroligt jobbigt, känslor är jobbigt!
Att känna sig klyven är OTROLIGT jobbigt, det har jag känt mig i ca 5 månader.
Drömmar byts ut mot nya drömmar...
Därför HATAR jag att tänka på framtiden!!!!


LEV I NUET FÖR FAN!:)

Kommentera

Publiceras ej