Tvättmaskinen är sönder!

0kommentarer

Nu blev det en aningen för seriöst här...
Visst, jag skriver mina tankar och mina känslor. Men helt blottad vill jag ju inte vara.:P

Så nu till något helt annat.
Det är nämligen så att min tvättmaskin har gått sönder, typiskt va?
Vissa dagar finns det inte ens vatten till den, eftersom någon idiot kopplade tvättamaskinen till dryckesvattnet, som bara finns ca varannan dag. Sen nu så skulle jag ta och tvätta, och sätter på tvättmaskinen och sedan går jag och sätter mig vid datorn, det går väl kanske en timma.
Är tvätten redan klar? tänker jag, men nejdå, då visar det sig att den är kvar på samma ställe, on-off knappen har slutat lysa och vatten ligger kvar i halva maskinen. Det var ju bra!
Imorgon blir det raka vägen till hyresvärden som kommer att få fixa!

Dessutom är det så jävla äcklig lukt i lägenheten, jag vet inte vad det kommer ifrån. ÄCKLIG!
Och ingen luftrenare kan göra det bättre.

Hela lägenheten luktar nämligen toalett! Eller är det egentligen toaletten som luktar lägenhet?!

Kommentera

Publiceras ej