Söndag idag

0kommentarer

Ja, då var det söndag igen då.
Veckorna går rätt fort nu för tiden, tycker jag.
Vad kan det bero på? Börjar man bli gammal, då man säger, att tiden går för fort?

Jag måste ta tag och boka flygbiljetten hem till sverige, men än så länge känner jag ingen stress.
Men jag ska nog ändå ta och göra det ikväll, måste kolla på fler datum och tider, kanske hittar man nått bättre alternativ än vad jag nu hittat?
Dessutom känns det så jobbigt att sitta och vänta på arlanda i 7-8 timmar på flyget som går till Örnsköldsvik, för att ta bussen och sitta på en buss hem till Övik och kommer senare dit än om jag skulle ta flyget, nej det orkar jag inte.

Funderar på att prata med min kära bror, kanske kan övernatta hos honom en natt eller så, för att träffa honom, kolla in hans "nya" lägenhet. Som faktiskt inte är så ny längre, det är bara det att jag aldrig har varit där.
Och för att önska honom en God jul. Ja, vi får se, annars så får jag väl ta det på "hemvägen" alltså vägen tillbaka till Cypern:)

Mycke saker jag måste ta tag i och börja med nu.. Jobbigt.

Kommentera

Publiceras ej