Rensar datorn.

0kommentarer

Jag rensar min dator, det är lite drygt kan jag lova.
Nu på senaste tiden har min dator börjat bli så seg, och det beror på allt jag laddar ned.
Det tog upp sån himla stor plats, så nu har jag tagit bort alla filmer som jag redan sett, alla idol avsnitt och sånt.

Nu ska jag börja med att flytta över bilder och musik till den andra hårdisken, så kanske datorn går lite snabbare.
Men det tar tid, egentligen skulle man behöva radera en massa saker.
Men det vill man egentligen inte, man vill liksom ha kvar allt, fast ändå inte.

Hittade även ett dokument som jag skrivt för ett tag sen.
Var lite jobbigt att läsa.
När jag känner mig som ensammast i världen, när jag har problem, eller vill lätta på hjärtat, då skriver jag alltid ner det jag känner. Allt som ploppar upp i hjärnan, det fungerar som en dagbok kan man säga. Och efter man skrivit ned allt, då känns allt så otroligt mycket bättre. Och så kan man fortsätta vara den glada, starka, personen som omgivningen ser.

Kommentera

Publiceras ej