Pilates

0kommentarer

Oj, var det verkligen två dagar sen jag skrev sist? Det trodde jag faktiskt inte, som jag skrev föut, tiden går så fort nu för tiden...

Har i alla fall precis kommit hem från ett pilates pass. Första gången jag tränade pilates, och det var faktiskt rikigt roligt, det är nog till och med roligare än yoga. Känns liksom som att man får ut mer utav pilates.

Men just idag kände jag mig fet och klumig, som att magen är ivägen, och det är den ju faktiskt också, senast jag tränade var sex dagar sen, och förra veckan blev det bara att jag tränade en enda gång.
Men nu får det bli ändring, medlemskapet går ut på lördag men jag tror jag kan träna till och med lördag i alla fall. Sen får jag skaffa nytt på måndag! Kanske..
Om jag orkar kliva upp klockan sju imorgon bitti så blir det nog ett pilates pass sådär på morgonkvisten också. Mysigt.

Det enda som var ett minus, var att hela lektionen hölls på grekiska, eftersom alla förutom jag var cyprioter.
Och dessutom var det mycket folk så jag var långt bak och kunde inte kolla så noga på instruktören, utan fick kolla på några andra och hoppas att dom gjorde rätt. Haha.
Men jag tror jag skötte mig rätt bra ändå;)

Kommentera

Publiceras ej