Orkar jag träna?

0kommentarer

Jag måste träna... Det måste jag verkligen.!
Men jag vet inte om jag orkar.. Känns så jobbigt, sen funderar jag på om jag ska på pilates eller nått sånt ikväll, då kanske det är onödigt att styrke träna nu?
Dessutom börjar det bli sent, så då börjar det komma en massa folk, och då är det inte så roligt längre.
Det känns jävligt jobbigt att träna idag, men jag har inte tränat sen förra fredagen, så det är väl på tiden?
Men jag är trött...Jag har inte ens typ klätt på mig än, utan har samma "kläder" jag sover i. Lat? Svar ja!

Och väntar jag tills ikväll för att ev gå på pilates så lär det ju bli så att jag till slut inte orkar, det tog ju fan typ två veckor för mig att ta mig till yogan.

Blä, varför är det ingen här och puschar mig, som säger åt mig att jag MÅSTE. Det skulle ha varit någon här som tränat med mig?!
Fast igår syndade jag ju riktigt mycket, tränade inte, åt chips och på mcDonalds och drack typ asmycket läsk och senare vid natten åt jag väldigt mycket sushi också. Hm.

Nej, jag går om en timme, så har jag ju en timme på mig att vara lat i alla fall, och förbereda mig.

Kommentera

Publiceras ej