Nytränad och nyduschad..

0kommentarer


Det var riktigt skönt att träna. Men det är det ju alltid, i alla fall efteråt.
Fick ju som sagt lov att passa på att duscha på gymet också, för det finns fortfarande inget vatten här hemma.
När jag var på väg hem från gymet såg jag att nytvättade kläder hängde på balkongen på övervåningen, härligt tänkte jag nu finns det säkert vatten både till toalett och tvättning. Men nej. Fortfarande vattenlös. Skit också!

En pinsam grej som hände på gymet var att efter nedvarvningen, då jag kör 10-15 min cykling, jag ställde vatten flaskan brevid min cykel sen när jag var klar skulle jag böja mig ned för att dricka, då slog jag hela huvudet i "styret" på cykeln brevid. Det gjorde ont. Men jag tror/hoppas ingen såg mig, så jag låtsades som ingenting.

Jag tycker det är äckligt att duscha i offentliga duschar, som på gym och sånt. Vet inte varför, för dom lär ju vara rena. Men ändå, det är lite äckel känsla över det hela...

Kommentera

Publiceras ej